Fuhh.. Sedar tak sedar dah genap 7 bulan blog ni ketandusan post baru dari tuan tanah. Rasa macam baru sebulan je aku post last entry tu. Nampak sangat masa berlalu terlalu cepat untuk aku hitung dengan penuh makna. Ok kali ni sekali lagi aku post benda tak berfaedah. Saja bosan-bosan kan apa boleh buat. Nak main game dah puas kalah asyik kena tapau je. Sedih..

Ok walaupun tajuk post aku nampak macam jiwang sebab ada perkataan "sayang", tapi sebenarnya ini bukan post jiwang sebab aku nak mengelakkan ada orang termuntah sebab baca post-post jiwang ni. Bukan semua boleh baca dan terima kan. WTF!

Apa yang sayangnya?? Sayang la kan kalau kita sia-siakan sesuatu. Contoh macam masa. Masa yang sangat berharga tu kita sia-siakan, tak sayang ke? Tapi apa yang aku nak petik kali ni adalah tentang sebuah lagu. (Betul ke penggunaan "sebuah" untuk lagu? aku tak tau. Dah lupa dah lama tinggal zaman SPM. ) Lagu yang aku maksudkan ialah lagu ni. Jeng jeng jeng!!!



Ok aku gurau je. Bukan lagu ni. Lagu ni memang dah hancur bila video dia macam ni. WTF! Lagu sebenar yang aku maksudkan tu ialah lagu Back To Me nyanyian The All-American Rejects. Pernah dengar? Ni ha lagu dia.


Apa yang sayangnya?? Sayang la kan sebab lagu sebagus ni takde video clip official. Yang ada tu pon fan made hasil cut and combine dari video clip yang lain. So aku pon ada terfikir nak buat satu video untuk lagu ni. Tapi.. hmm.. takpela korang layan jela lagu tu ok.