Assalamualaikum, Selamat Datang ke Keyboard Exploit.
Saya amat bersyukur kepada Allah SWT kerana telah diberi peluang dan dibukakan hati saya untk menulis dan berkongsi segala maklumat dan ilmu yang saya tahu bersama pembaca. Saya harap para pembaca dapat memanfaatkan segala apa yang saya nukilkan disini untuk kepentingan bersama. Saya juga ingin meminta agar sesiapa yang mendapati saya tersalah memberikan maklumat agar dapat memperbatulkan saya agar ia tidak berulang pada masa akan datang.

Sebelum itu ingin saya mengingatkan bahawa apa yang terdapat dalam blog ini adalah hasil dari saya sendiri dan ada juga yang saya copy dari website atau blog lain dan insyaAllah saya akan memberikan kredit kepada tertentu. Dan yang paling penting, kalau anda sukakan post saya atau ada sebarang pertanyaan, sila tinggalkan komen ok. Terima Kasih.

p/s: Post pertama mmg kena skema skit..zzz...