Salam semua. terlebih dahulu saya ingin meminta maaf kerana beberapa ahri ini saye amat sibuk dengan urusan peribadi yang merunsingkan justeru saya hilang mood untuk mengemaskini blog ini. Sekarang pun saya masih ada masalah sedikit. Walau bagaimanapun, demi menjaga kesejahteraan blog ini saya mengambil inisiatif mencuri masa untuk berkongsi ilmu baru dengan anda semua.


Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua sebuah perisian untuk Windows yang mampu mempertingkatkan kualiti bunyi yang dihasilkan oleh speaker anda tidak kira sama ada speaker anda adalah external speaker, internal speaker mahupun hanya sebuah headphone.





Haa.. gambar diatas ada menerangkan serba sedikit pasal software tersebut n ape function dia. Kepada sesiapa yang inginkan maklumat lanjut tentang software tersebut bolehlah melawat website dia DI SINI.




Kepada sesiapa yang nak download perisian nie seklai dengan crack dia saya ade letak link kat bahagian komen. Sila rujuk sana.(tiba2 takde mood nak taip nie apesal??)